2013. október 1., kedd

§1. rész 4. fejezet§

Itt az új rész! Megint Hamar :) Mostantól minden másnap lesz rész.
Jó olvasást! :)
Puszi: xoxo

~Egy jó nap kezdete~


Féltem attól, hogy mi van, ha a pultos srác is a szivembe vési magát. Nem akartam megint egy rosszul elsült szerelmet. Nagyon reméltem hogy Ben-t is és őt is ki tudon verni a fejemből. Valahogy Doro-val összeillett. Barna, göndör haj, gondosan beállitva, zöldes szem, gyönyörűen csillogva. Doro hajszine sose vilt biztos. Volt mikor szőke, volt mikor barna vilt a haja. A szeme szine is kérdéses volt. Ha ugy tartotta kedve, berakott egy kontaklencsét, igy változott a szine. Gyönyörű volt mindenhogy.
-Lisa! Hova rohantál el délután?-kérdezte kiváncsia csillogó szemekkel.
-Anyáéknál voltam.-suttogtam.
-Hol?
-A temetőben anyáéknál. A temetés óta nem jártam ott.-magyaráztam.
-Ohh...de szerintem valami vidámabb téma kellene.-töprengett.-Már csak 29 nap és megyünk Londonba.-ujjongott.
-Bizony! Megkezdődik a nagybetűs élet.
-ühüm. De ugye megnézzük a Trafalger Squar-t, a Tower Bridge-t, a Temzét, Madam Tussauds-t, a 02 arénát, a Royal Albert Hall-t, a Big Ben-t, a London Eye-t...
-Doro. Vegyél levegőt is.-nevettem fel. Kicsit nagyon beindult.
-Jó..-sóhajtott.-A Hyde Park-ot, az egyik Nando's-t, a Starbucks-ot...
-Nem fejeznéd be?-csaptam fejbe az egyik díszpárnával.
-Kellene?-bandzsitott.
-Ahaa...-pattantam fel. Felrohantam az emeletre, negragadtam a laptopomat és már vissza is tértem. Levágódtam Doro mellé, és felmentem YouTube-ra. Beirtam a keresőjébe, hogy Pitbull-Don't Stop The Party, majd full hangerőre téve felpattantam. Doro követte a példámat és ugrálni meg énekelni kezdett. Nagyon sokat nevettünk. Mikor Pitbull elfogyott, sorra jöttek a számok. Green Day-Little Girl, Avril Lavige-Girlfriend, Simple Plan-Summer Paradise, és a többi. Az este nagyon jó hangulatban telt. Mikor az előre elkészitett lejátszádi listán sorra kerül a Mad World, hirtelen lenyugodtunk. Àtéreztük a dal lényegét, felfogtuk a mondandóját.
Mikor ez a szám is lejàrt, minden kezdődött előről. Folytattuk a hülyéskedést. 11:00-kor kerültünk, vagyis ájultunk be az ágyba.
Reggel jó hangulatban ébredtem fel. Lecsaptam az ébresztőt és felkeltettem Doro-t is. Mikor magához tért, kijelentette, hogy össze dob valamit enni, én meg készülődjek. Kikapkodtam a szekrényből ár ruhadarabot, majd beszáguldottam a fürdőbe. Levedlettem a ruháimat, majd beálltam a tus alá. Megengedtem a vizet, és az agyamat kikapcsolva áztattam magamat. Egy idő után megmosakodtam, majd egy törölközőt magam köré csavarva kiléptem a puha, fehér szőnyegre. Megtörölköztem, majd felöltöztem. Egy sötét, pöttyös testharisnyát vettem fel egy farmer shorttal, és egy fehér pólóval.

 Kifésültem a hajamat, puklisan feltűztem. Felvittem egy sötétebb alapsminket, kifestettem a körmömet feketére, majd kitáncoltam a fürdőből. Lesiettem a lépcsőn, majd az előszobában felkaptam a virágos Vans-omat, hogy ne fázzak fel és vissza siettem Doro-hoz. A konyhába belépve goofri illata csapta meg az orrom. Doro igazi konyhatündér.
-Csajszi a tálalás az én reszortom. Spuri felfele.-böktem meg.
-Oki-sietett el. Nevetve ráztam meg a fejem.
Előkaptam két tányért, majd rájuk raktan 1-1 adag goofrit. Egy edényben megolvasztottam csokit. Mig az készült előkaptam egy doboz tejszinhabot, meg epret. Ahogy készen lett a csoki leöntöttem vele szépen a goofrikat, és eperrel diszitettem. Alig végeztem, Doro már vissa is tért. Mosolyogva figyeltem, ahogy az asztalhoz ugrál, és azon dobolva vár. Letettem elé a tányérját egy pohár tejjel, és én is helyet foglaltam. Legyűrtem a goofrikat, és megittam a tejet. Doro is igy cselekedett, majd elhúztunk fogat mosni. Mivel Doro rengeteget van itt nálam, van egy külön szobálya, meg vannak itt cuccai is.
-Mehetünk?-kérdeztem mikor készen lett.
-Ahha...De...ma nem is lesz tanitás nem?-vonta fel szépen ivelt szemöldökét.
-Nem lesz. Ma ilyen...izé...szabad foglalkozások lesznek. Vagyis azt csinálsz amit akarsz. Én szerintem Ban-t fogom bámulni.-mondtam bizonytalanul. Doro furcsán nézett rám, majd felnevetett.
-Elég furán veszed a szabad foglalkozást. Bár nem is te lennél.-karolt át.
-Nem hát. De ez a nap csak a miénk lesz-néztem Doro-ra, aki nevetve nyomott egy puszit az arcomra. Én válasz képpen megöleltem. Olyan jó volt tudni, hogy van egy igaz barátnőm, akire mindig számithatok.
-Na de nyomás. Nehogy Alicia előbb kapja el Ben-t.-lökdösött az ajtó fele. Nevetve hagytuk el a házat. A suliba menet is folyamatosan hülyültünk. Ilyen is régen volt. Nem mostanában nevettem ennyit.
Mikor a kapuhoz értünk kicsit fenn akadt a szemem. Mindenki nagy sietséggel ment be az iskolába, majd vissza az udvarra. Ha nem lennék 4 éve gimis, akkor nem tudnám mire ez a nagy sietség. De mivel már háromszor láttam ezt, igy meg voltam arról győződve, hogy egy nagyon jó nap elébe nézünk. Besiettünk az épületbe, és elváltunk egyméstól. Megbeszéltük, hogy 10 perc múlva az aulában találkozunk. Felfutottam a lépcsőn, és beestem a termünkbe. A fiúk már nagyon unták magukat, egyedül egy valaki hangolgatta a gitárját. Lesütött szemmel mentem a padomhoz, ahol letettem a táskámat. Elővettem a Cola-mat, és ittam belőle pár kortyot. Éreztem, hogy néznek, de nem foglalkoztam vele. Odatáncoltam Becky-hez, és megöleltem. Sajnos tényleg táncoltam. Mikor jó kedvem van nem tudok leállni.
-Jóóó reggelt!-ugrott rám Justin. Mivel én, a harmat gyengeségemmel nem tudtam megtartani hatalmasat burultunk. A földön feküdtem, magamon Justinnal. Annyira nevettem, hogy könnyezni kezdtem. Justin-nek elfogyott az ereje, amivel eddig megtartotta magát felettem, igy rám esett. Felsikitottam, majd nevettem tovább. Justin visitó nevetése egyenesen a fülembe hatolt. Olyan harsányan nevettem, mint még soha.
-Mi van itt?-hallottam Mr.Durand hangját. Az igazgató belépett a termünkbe, és felvont szemöldökkel nézett körbe. Durand nem csak az igazgató, de az osztályfőnökünk is volt egyben, igy tudhatta, hogy mikre vagyunk képesek. Soha nem szidott le minket, mindenhez jó fejet vágott. De most láttam rajta, hogy tényleg nem tudja mi van.
-Justin miért fekszel Lisa-n?-kérdezte furán.
-Ezt én is tudni szeretném-nyögtem ki nagy nehezen a szavakat.Most már nem tudtam nebetni. Megéreztem, milyen súlyos is Justin. A levegő kezdett kipréselődni a tüdőmből. Nem volt erőm sem lelökni magamról. Hirtelen könnyebb lett. A levegő beáramlott a tüdőmbe. De még mindig nem volt erőm felkelni.
-Jól vagy?-guggolt le mellém Ben.
-Persze.-lehelltem alig hallhatóan. A szivem melegséggel lett tele, mikor felfogtam, hogy Ben aggódik értem. Mellettem volt, nem pedig Alicia mellett.
-Nagyon úgy tűnik.-suttogta.-Gyere!-segitett fel, majd a padomhoz támogatott, pedig menni azért tudtam. Felvettem a Cola-mat, és beleittam. Letettem az üveget, és lassan Ben felé fordultam. Ő engem vizsgált átható tekintettel. Olyan volt, mintha a lelkembe látna. Elkaptam a tekintetem, majd elléptem mellőle. Elindultam az ajtó irányába, de visszatartott. Megfogta a kezem, és magához húzott.
-Még mindig nem tudom mit kellene észrevennem.-suttogta. Az arca és az arcom között volt vagy 3 centi. Éreztem a lehelletét a bőrömön. Elvesztem a szemeiben.
-Mondtam hogy felejtsed el! Nincsen semmi!-suttogtam. Felvonta a szemöldökét, majd közeledni kezdett, és nyomott egy puszit az arcomra. A bőröm perzselt, ahol az ajka hozzám ért. Kiszabaditottam magam, majd az ajtó fele siettem. Lerohantam a lépcsőn, és lefékeztem Doro mellett.
-Hol voltál?-kérdezte.
-A teremben. Az idióta Justin rámugrott, és borultunk egy hatalmasan. Nevettünk az egészen. Durand bejött és leszállitotta rólam Justint. Ben aggódott értem, majd kaptam egy puszit.-ujjongtam. Doro felnevetett,majd kihúzott az udvarra. Kinnt már mindenki készülődött, vagyis elfoglalta a helyét. Körbesétáltunk, és vettünk ezt-azt. Szereztem egy DC-s sapit, meg kürtős kalácsot. Mire végeztünk, Ben is kint volt. Elfoglalta a helyét az udvar közepén. Igen, az Ő helyét. Első óta neki volt fenntartva. Doro-val leültünk mellé. Megigézve bámultam, ahogy megpengeti a húrokat. Mindenhogy tökéletes volt. Mosolyogva hallgattam végig az első számot, amely a Mad World volt.  Igaz, Doro-val rengetegszer hallgattuk végig, most mégis más volt.
-Milyen számot kérsz?-fordult felém Ben.
-Hogy-hogy?-néztem rá furán.
-Kérhetsz egy számot. Csak te, csak most!-mondta bujkáló mosollyal. Ennek a mosolynak a láttán a szivem ezerrel kezdett verni.
-A Forever Young-ot.-suttogtam. Ben bólintott, és lefogta az akkordokat. Könnyes szemmel hallgattam végig a számot. Nem tudtam ffelfogni, hogy miért pont én választhattam számot. Ben, miközben énekelt engem nézett.
Mikor a számnak vége lett, nem tudtam visszafogni, kibuggyant egy könnycsepp. Már nincs vissza egy hónap, és elválnak az útjaink. A ygomrom megremegett, ha erre gondoltam. Észre se vettem, hogy Ben megfogta a kezemet. Túlságosan is sokat elmélkedtem azon, hogy nem fogom őt többé látni. Ott zokogtam mindenki szeme láttára. Véglegesen is megtört a páncélom.
-Beth! Te sirsz?-ölelt magához Ben.
-Nem akarlak elvesziteni!-csuklottam. Meggondolatlanul cselekedtem, de nem zavart. Úgyis rájött volna előbb utóbb.
-Szóval ez az a dolog?-suttogta a hajamba.
-Igen!-zokogtam, és közelebb húztam magamhoz.
-Nem fogsz elveszteni!-tolt el magától, és mélyen a szemembe nézett.-Ne sirj. Mindig itt leszek neked! Oké?-aprót bólintottam. A bensőmet átjárta a forróság, és a furcsa bizsergés. Álmomban sem hittem volna, hogy ez valaha meg fog történni, de Ben erre is rárakott egy lapáttal...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése